Powered By Blogger

Saturday, December 22, 2012

Dato Tajuddin mula merayu dah.......

Dato Tajuddin Abd. Rahman Ahli Parlimen Pasir Salak yang juga merupakan Pengerusi Felcra Bhd merayu kepada pemimpin-pemimpin Koperasi Peserta Felcra agar menolong beliau dan Perdana Menteri dengan meyokong mereka dalam PRU nanti bagi memastikan BN terus kekal memerintah.

Beliau yang berucap meresmikan majlis mesyuarat agung tahunan koperasi berkenaan kepada perwakilan-perwakilan dari 145 buah koperasi peserta felcra dari seluruh negara di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur petang tadi.

Beliau menjelaskan sejumlah RM1.5 bilion nilai kontrak telah diberikan secara pemberian terus kepada kopersi peserta felcra sepanjang empat tahun dia menerajui Felcra sebagai Pengerusi.
Dan dia menerangkan bahawa kerajaan mempunyai agenda yang lebih besar lagi dimasa akan datang untuk memperbesarkan perniagaan Felcra bagi menjamin penambahan pendapatan Felcra dan seterusnya meningkatkan pendapatan peserta-peserta seluruh negara.

Bagi merialisasikan objektif dan perancangan berkenaan, sokongan dari barisan kepimpinan peserta adalah sangat-sangat diperlukan sebagai tanda syukur dan terima kasih kepaea usaha kerajaan dalam membangunkan masyarakat peserta.


No comments:

Post a Comment