Powered By Blogger

Sunday, May 2, 2010

Shahidan dok guna facebook hentam Radzi dan Azmi Khalid


Shahidan Kassim dt radzi bukan jawatankuasa bahagian kangar dan azmi khalid bukan ketua bhgn pdg besar..mereka sedarkah bagaimana peritnya kami berkerja untuk kuatkan umno,tetiba merika samun macam tu saja..dt razi s/u agung umno patutnya faham perlembagaan umno dimana pemilihan calon mesti didasrkan kepada bhgn dan perhubungan..mudah...2 main lobby presiden..namun jasanya yg besar ialah kalah 5 negeri
Lihat seterusnya..
10 jam yang lalu · Komen · Suka

Sejak akhir-akhir ini, orang politik telah mula beralih arah dari berkempen menggunakan majlis-majlis resmi kepada penggunaan secara aktif terhadap blog dan Facebook.

DatoSeri Shahidan Kassim kini bukan saja menggunakan Facebook untuk berinteraksi dengan penyokongnya malah menggunakan laman ini untuk mengkeritik secara terbuka rakan UMNO yang memrerintah Kerajaan Negeri Perlis.

Beliau dengan menggunakan Facebook ini secara terbuka memperjelaskan perasaan tidak puas hatinya kepada dua musuh teradisinya iatu Dato Radzi Sheikh Ahmad dan Azmi Khalid.

Persengketaan ini telah bermula sejak selepas PRU12 lalu setelah DSSK tidak terpilih memegang semula jawatan MB bagi Negeri Perlis.Sejak dari tarikh itu DSSK telah secara tidak langsung semacam mengistiharkan perang terhadap kedua-dua tokoh politik yang dianggapnya 'recycle'.

Sampai bila keadaan ini akan menjadi reda, tidak dipastikan. Perhubungan UMNO Perlis nampaknya seolah-olah mengambil langkah berdiam diri dan tidak berdaya untuk menghadapi serangan ini kerana DSSK mempunyai penyokong yang setia dan kuat terutama di Bahagian Arau yang diterajui oleh DSSK dan adiknya Dato Ismail Kassim.

Sebagai orang luar dan berkecuali kita hanya boleh tersenyum dan berkata inilah politik.

No comments:

Post a Comment