Powered By Blogger

Tuesday, March 19, 2013

Presiden Cuepecs mengamuk kepada kakitangan awam dan pesara kerajaan...

Marah benar Presiden Cuepecs terhadap kakitangan awam yang terlibat dengan politik seperti yang tertera dalam dada akhbar Sinar Edisi terangganu hari ini dan menyarankan mereka ini agar berhenti kerja.

Semalam beliau telah memberi amaran keras kepada pesara kerajaan yang menentang dasar kerajaan di atas pentas politik bersama pembangkang dan menganggap mereka ini adalah gulungan yang tidak mengenang budi.

Pelik dan hairan juga kita di luar sini, kerana baru-baru ini kerajaan telah memberi kebenaran untuk penjawat awamnya berpolitik. yang mana satu arahan sebenar ini. Nak ikut Presiden Cuepecs atau KSN yang berkuasa keatas penjawat awam semua.

Hasil tinjauan dalam wall facebook sinarharian semalam semua mengutuk keras kenyataan Presiden Cuepecs ini dan berpendapat kritikan bukan bermakna menentang dan mereka berpendapat itu adalah hak peribadi semua rakyat.

Lagipun apasalahnya mereka ini terlibat dengan parti politik, kerana undang-undang dan pertauran sedia ada telah mengcukupi untuk membolehkan tindakan tatatertib boleh diambil terhadap mana-mana mereka yang didapati melanggar peraturan kerja.

Janganlah pula menjadi kesalahan kerana mereka ini menyokong parti pembangkang, manakala mereka yang menyokong parti pemerintah diizinkan pulak.
Semua depa dok kutuk Tok Omar Osman dalam Facebook.






No comments:

Post a Comment