Powered By Blogger

Friday, May 21, 2010

Sex punca utama pergaduhan pasangan suami isteri



Sex merupakan punca utama berlakunya pergaduhan suami isteri hingga menyebabkan kecederaan dan pembunuhan keatas pasangan. Ini berlaku kerana tuntutan nafsu yang kuat terutamanya oleh pasangan lelaki yang terbukti shahwatnya tetap kuat hingga keusia tua.

berbanding dengan kaum wanita yang kini dibebani dengan tanggungjawab mereka untuk bersama mencari rezeki disamping terpaksa pula mengurus rumah tangga menyebabkan mereka cepat hilang nafsu sex di awal usia perkahwinan.

Selaian dari itu, kebanyakan pasangan suami isteri masa kini tidak mempunyai perbezaan umur dan kebanyakan pasangan mempunyai umur yang sama. Hal ini terjadi kerana selalunya pasangan ini bertemu jodoh dan bercinta semasa berada di kolej atau di tempat pekerjaan yang sama.

Berbeza dengan zaman ibu bapa kita dahulu, mereka kaum bapa selalunya akan memilih pasangan isteri yang berumur 10 tahun lebih muda dan ianya dikatakan lebih ideal sebagai pasangan yang sesuai uantuk semua faktor terutama kepentingan sex.

Selain dari itu, banyak lagi faktor-faktor lain yang menyebabkan berlakunya keganasan rumah tangga ini tetapi masalah yang paling ketara sekali ialah, masalah kewangan, kepuasan sex dan munculnya orang ketiga dalam kehidupan(menemui cinta baru)

Ati: Susahnya nak cari jodoh sekarang ni.......hanya pada Allah kita berserah.

No comments:

Post a Comment