Powered By Blogger

Saturday, April 20, 2013

Petanda baik untuk kemenangan Dato Dr Harun Din di P003 Arau

P003 Parlimen Arau di Perlis meenjadi makin panas pertarungan senget antara Dato Seri Shahidan Kasim dan Dato Dr Harun Din turut disertai calun bebas.

ZainuddinYom adalah orang yang ada hubungan rapat dengan pemimpin-pemimpin besar UMNO Perlis dan dikatakan orang kuat UMNO di kawasan Sanglang telah diumumkan sebagai calun bebas yang akan berentap bersama 2 bintang besar PRU kali ini yang masing-masing mewakili BN dan PAS.

Zainuddin Yom yang dikenali ramai penduduk kawasan Sanglang juga turut bertanding sebagai calun bebas di DUN Sanglang  untuk bersaing dengan Ustaz Fathur Bari dari BN dan Mohd.Shukri Ramli dari PAS.




                         Penyokong-penyokong yang mengiringi Dato Dr Harun Din di Dewan Sivik

Keadaan politik Perlis  yang mempunyai 3 kawasan parlimen dan 15 ADUN dikatakan kembali bergelora dan semua yang ditemui berpendapat akan berlaku sekali lagi Tsunami Politik pada PRU13 ini berikutan pengguguran Dato Seri Mat Isa Sabu dan Datuk Seri Radzi Sheikh Ahmad.

Adakah kah senario ini akan berpihak kepada barisan PR yang dikepalai Dato Dr harun Din ? Kita sama-sama tunggu dan bersabar menanti 5 mei nanti kerana semua terletak ditangan Allah yang Maha Berkuasa lagi Maha Bijaksana.

No comments:

Post a Comment